V Evropě se Mustang prodává poprvé v půl stoleté historii modelu. První vozy by měly dorazit k prodejcům v červenci. Pro evropské trhy se vůz vyrábí v továrně Flat Rock v americkém Michiganu.
Zákazníci si mohou vybrat ze dvou karosářských variant: Fastback a Convertible. Během jízdy si řidič může přepínat mezi několika jízdnímy režimy: Normal, Sport+, Track a Snow/Wet.
Klasické designové prvky jako trojrozměrné třídílné zadní svítilny, charakteristická lichoběžníková maska nebo „žraločí“ profil čelní stěny odkazují do historie tohoto legendárního modelu.
Nový Ford Mustang s motorem V8 5,0 l zrychlí z nuly na 100 km/h za 4,8 sekund, což žádný velkosériový vůz, který kdy Ford v Evropě nabízel, nepřekonal. Ekologičtější Mustang s novým motorem 2.3 EcoBoost zvládne sprint dává z nuly na 100 km/h za 5,8 sekund, má kombinovanou spotřebu 8,0 l/100 km a emise CO2 179 g/km.
Součástí elektronických funkcí sdružených pod názvem Track Apps bude i systém Launch Control, který umožňuje co nejrychlejší rozjezd z místa, dále ukazatel zrychlení a funkce Line Lock pro zahřátí zadních pneumatik
Jízdní vlastnosti vozu jsou naladěné na očekávání evropských zákazníků: vyspělý podvozek, tuhá karoserie a odlehčené materiály jsou zárukou skvělého chování v zatáčkách. Příčné zrychlení může dosáhnout až 0,97 g.