Volkswagen T-Roc je malé SUV, kterému se svou velikostí téměř vyrovná Škoda Kamiq. Ale ta stojí na trochu jednodušší technice, T-Roc je vyspělejší a lepší zboží. Díky tomu může mít třeba pohon všech kol a celkově to už rozhodně není levné auto.
Na ženevském autosalonu pak představil Volkswagen jeho vrcholnou verzi, ze které bude doslova „kapesní raketa“. Pod kapotu malého SUV totiž zavítal čtyřválec TSI o objemu 2,0 litru a výkonu rovných 300 koní, který známe třeba z Golfu R. Pohon všech kol je v tomto případě samozřejmostí.
Malé SUV díky této kombinaci vystřelí z nuly na stovku za pouhých 4,9 sekundy, což je dokonce lepší hodnota, než u nejsilnějšího Golfu. To je dané tím, že i když má T-Roc mírně zvýšenou stavbu, vlastně je to pořád takový hatchback a je menší než Golfa tudíž bude i o něco lehčí. Ostrý model by tak mohl být v praxi velmi zábavným autem.
Jistě ale bude také hodně drahý. Golf R u nás stojí 1 090 900 korun a není moc důvodů, aby byl T-Roc R výrazně levnější.