Reklama italské automobilky byla také označena za nejlepší reklamní kampaň. Cenu si odnesl i další italský vůz, a to Alfa Romeo MiTo. Ten si čtenářky a čtenáři evercars.com zvolili za vůz, který by si nejvíce přáli pod stromeček, napsala agentura ANSA.
Nový pokračovatel legendárního malého vozu Fiat 500 měl svoji premiéru loni v červenci, přesně 50 let po představení jeho starší verze. Fiat vkládá do nového modelu velké naděje a generální ředitel Fiatu Sergio Marchionne doufá, že nový Fiat 500 bude pro jeho firmu podobným úspěchem, jakým je populární hudební přehrávač iPod pro americkou společnost Apple. Fiat plánoval za loňský rok prodat kolem 60.000 "pětistovek" a letos prodej zvýšit na 120.000 vozů.
Oblíbené Cinquecento již vyhrálo několik ocenění, včetně novinářské ankety evropské auto 2008.
Nový pokračovatel legendárního malého vozu Fiat 500 měl svoji premiéru loni v červenci, přesně 50 let po představení jeho starší verze. Fiat vkládá do nového modelu velké naděje a generální ředitel Fiatu Sergio Marchionne doufá, že nový Fiat 500 bude pro jeho firmu podobným úspěchem, jakým je populární hudební přehrávač iPod pro americkou společnost Apple. Fiat plánoval za loňský rok prodat kolem 60.000 "pětistovek" a letos prodej zvýšit na 120.000 vozů.
Oblíbené Cinquecento již vyhrálo několik ocenění, včetně novinářské ankety evropské auto 2008.