Nových značek evidentně není nikdy dost, své o tom ví třeba BMW nebo Caterham. A teď se do party automobilek, kterým je staré a osvědčené logo málo, zařazuje i Ford.
Pravda je taková, že se Ford s novou značkou chce zásadním způsobem prosadit na čínském trhu, po spojení s obchodními partnery automobilky Mazda a čínským automobilovým výrobcem Chang´an Motors hodlá zaplnit trh novými, cenově dostupnými modely. A ty nemohou v rámci celosvětové strategie firmy nést ve znaku modrý ovál.
Plán je takový, že se z loňských 580 000 tisíc aut prodaných v Číně má stát během několika let údaj se sedmi ciframi, což by vzhledem k neomezeným možnostem na trhu neměl být takový problém, a tak vedení Fordu plánuje velké změny. Kromě nové značky to má být v řádu čtyř let i nová velká továrna, částečně také zaměřená na produkci luxusních aut.