„S novým modelem Škoda už tak dobré auto ještě vylepšila,“ pochvaluje si novou octavii významný indický automobilový server Zigwheels. Článek připomíná veleúspěšný nástup dosud málo známé evropské značky na indický trh, kde platí Škoda za výrobce luxusních aut za lidové ceny.
„Perfektní proporce, jasně a čistě modelovaný povrch s ostře řezanými linkami společně vytváří velice atraktivní vzhled,“ popisuje web design nové škodovky. Všímá si také důmyslného lomení karoserie, které vytváří pozoruhodnou hru světla a stínu.
ČTĚTE TAKÉ: |
Také web nejpopulárnějšího televizního pořadu o světě automobilů Top Gear v indické verzi nový model vychvaluje. „Škoda Octavia není běžně ten typ auta, za kterým byste se na ulici otočili a uhranulo vám. Ale tenhle kousek z koncernu VW je úžasné auto. A nový model vypadá ještě lépe,“ píše Top Gear.
Svérázným humorem si všímá vylepšených parametrů vozu, mezi které patří i snížená hmotnost. „Je o 102 kilo lehčí než jeho baculatý předchůdce. To je skoro váha George Foremana když v sedmdesátých letech zápasil s Muhammadem Alim o světové mistrovství v těžké váze,“ popisuje server.
Tajný recept na úspěšné dcery VW
Britský Telegraph zase vyzdvihuje míry nové octavie. „Nový model je značně delší a širší než jeho rivalové. Rozměry ho řadí někam mezi Ford Focus a Monde... Škoda uvolnila více prostoru pro cestující a nabízí největší zavazadlový prostor ve své třídě o objemu 590 litrů,“ vypočítává britský deník na svém webu.
Anketa
Líbí se vám třetí generace modelu Škoda Octavia?
Představení nové octavie samozřejmě vzbudilo pozornost také v sousedním Německu. Týdeník Focus ho srovnává s ostatními modely koncernu, které jsou prý oproti české „dceři Volkswagenu“ zoufale nudné.
Tajný recept Škody Auto na úspěch je podle Focusu známá technika Volkswagenu, reprezentativní design, solidně vnímaná kvalita a levná cena.
Ostře řezaný designAutomobilka Škoda Auto představila třetí generaci svého stěžejního modelu v úterý. Octavia III se má vyrábět v příštím roce a firma počítá s tím, že najednou ji uvede jako limuzínu i kombi. Později v příštím roce přibude i sportovní verze RS a terénní Scout. Octavii, stejně jako menší novinku Rapid, navrhoval šéfdesignér Škody Jozef Kabaň. V souladu s novou designovou politikou octavii charakterizují přední protáhlé hranaté světlomety, nové logo umístěné a špičce kapoty a koncová světla ve tvaru písmene C. Novinkou v boční linii je stoupající dynamická linie oken v zadních dveřích. Poprvé se u octavie objeví panoramatická střecha, kterou má například větší Superb. V interiéru se poprvé objeví rádia a navigace s vícedotykovým ovládáním, nechybí škrabka na led ve víčku nádrže, oboustranné koberce nebo držák na multimediální přístroje. |