Lidovky.cz

Kampaň za statisíce loví mimozemšťany ve vlacích Českých drah

Ekonomika

  16:50aktualizováno  17:05
PRAHA - Vlaky Českých drah čelí invazi mimozemšťanů z Marsu. Alespoň podle nové reklamní kampaně, kterou národní dopravce upozorňuje na hrubé chování neohleduplných zákazníků. Podle drah speciální webové stránky a plakáty ve vlacích vyšly na stovky tisíc korun.

Sedavec Kočárkový z kampaně Českých drah Přivítejte mimozemšťany. foto: privitejtemimozemstany.cz

Odpadkář nepořádný, Bagážník zabíravý nebo Decibelář hlasitý – to jsou některá jména „mimozemšťanů“, kteří podle Českých drah obtěžují cestující ve vlacích. Charakteristiku osmi nešvarů, na které národní dopravce upozorňuje, najdete na webu privitejtemimozemstany.cz.

 „Autorem kreativy je náš dlouhodobý partner studio Wunderman a samotnou mediální kampaň realizujeme standardně prostřednictvím agentury Médea, která zvítězila ve výběrovém řízení,“ řekl serveru Lidovky.cz mluvčí drah Radek Joklík. Vedle toho České dráhy v rámci kampaně umístí 630 plakátů do vlaků a také do firemních tiskovin.

Živočichan srstomilný.

Bagážník zabíravý.

„Vybrali jsme osm prohřešků, na které si naši cestující často stěžují,“ vysvětluje Martin Valkovič, ředitel odboru marketingu ČD. „Nejedná se o standardní kampaň, bude probíhat jen v našich vlacích a na internetu, hovoříme tak o ceně v řádu stovek tisíc korun,“ dodává Joklík.

ČTĚTE TAKÉ:

Kampaň se podle něj zastává slušných zákazníků a má přispět k příjemnějšímu cestování. „Věřím, že tuto vtipnou formu přijmou lidé spíš, než upozornění od vlakového personálu nebo finanční postih třeba za kouření ve vlaku,“ dodává Valkovič.

Anketa

Líbí se vám nová kampaň Českých drah?

Ano – neslušné chování ve vlacích trápí řadu cestujících 200
Ne – jsou to zbytečně vyhozené peníze 54
Nevím – neumím posoudit 9
Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.