Lidovky.cz

Televize už děti nebaví. Vítězí u nich internet

Média

  20:19
PRAHA - Zabavit děti televizí již nefunguje. Zjišťují to nejen rodiče, ale také reklamní agentury, které se snaží oslovit skupinu budoucích zákazníků.

Děti u počítače foto: shutterstock.com

Podle studie mezinárodní firmy Millward Brown zůstává televize hlavním zdrojem zábavy pouze pro děti od sedmi do deseti let.
U starších dětí pak jasně vítězí internet, resp. mobilní telefony.

Kde děti hledají informace a zábavu

děti 9 -11 let - zajímají se převážně o televizi

dívky 11 -18 - nejvíce je zajímají  mobilní telefony

chlapci 11-18 - na prvním místě je počítač a internet

Těmto poznatkům se přizpůsobují i zadavatelé reklam v Česku. Teenageři totiž podle jejich průzkumů disponují stále většími částkami peněz a roste i jejich svoboda rozhodovat se, jak s penězi naloží.

"Tato cílová skupina již dnes představuje aktuální ekonomickou sílu," potvrzuje Roman Němec, viceprezident Asociace českých marketingových agentur a marketingové komunikace.

Podrobnosti o přesunu reklamy na internet čtěte v pondělním vydání deníku


zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.