Lidovky.cz

Zahrajte si v našem spotu, láká Vodafone lidi

Média

„Udělej si sám,“ je v posledních letech stále populárnější reklamní strategie. Je to snaha zapojit do reklamní tvorby spotřebitele, na kterého reklama cílí.

Vodafone chce mít v reklamě skutečné partičky

Jednoho ze zlatých Lvů na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions tak letos získala například kampaň kanadské pivní značky James Ready, která nabídla billboardové plochy osobním vzkazům svých zákazníků.

Velký ohlas také vzbudila aktivita americké značky chipsů Doritos, která věnuje lidem svůj reklamní čas ve finále první ligy amerického fotbalu Super Bowl (nejdražší reklamní čas na světě). Vypisuje totiž veřejnou soutěž, aby si lidé sami natočili svou reklamu na Doritos, a ta, která získá na internetu nejvíc hlasů, pak běží během zápasu.

S vlastní aktivitou oslovující "lidi z ulice" nyní přišel i český Vodafone. Všichni zájemci starší osmnácti let mají šanci objevit se v jeho novém reklamním spotu, pokud do tohoto pátku 12 hodin pošlou společnou fotografii sebe a svých kamarádů na e-mailovou adresu casting@vodafone.cz.

O vítězích, kteří se podle firmy zúčastní společně s profesionálními herci oficiálního castingu na obsazení budoucí reklamy Vodafonu, rozhodne hlasování veřejnosti na www.cilichili.cz.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.