Lidovky.cz

Internetová videa mají svůj festival, soutěží třeba o nejvtipnější klip

Média

  10:16
Letos v říjnu se uskuteční už druhý ročník festivalu takzvaných virálních filmů, pořádaného komunikační agenturou Vanksen Culture Buzz. Soutěžit budou i virální reklamní spoty.

Festival virálních filmů se uskuteční v Paříži. foto: Reprofoto

Co všechno se dá provádět a čím vším se dá chytit ultratenký notebook? Jak to vypadá, když se několik elektronických tiskáren promění v kaleidoskop? To vše lze spatřit na virálních videích (tedy volně "jako vir" se šířících po internetu), které už mají svůj vlastní soutěžní festival.

Druhý ročník Festivalu virálních filmů se uskuteční v Paříži 21. října. Spoty budou soutěžit v kategoriích nejvtipnější video a nejoriginálnější video, reklamní spoty budou mít navíc svou vlastní kategorii nejefektivnějších videí.

Mezi videa, která už má festival ve svém archívu, patří například akrobatické kousky s ultratenkým notebookem, jenž je tak tenký, že jej hráči nemusejí chytat rukama, ale něčím úplně jiným...

A víte, co všechno se dá dělat s tiskárnami HP, pokud si jich do firmy pořídíte víc?

Popřípadě, máte-li silnější žaludek, můžete shlédnout poněkud neobvyklou upoutávku na novou hru.

Virální videa umísťují na internet jak běžní uživatelé, tak i profesionální agentury a zadavatelé reklamy. Poměrně rozšířenou skupinou, která to zkouší, jsou také začínající umělci, filmaři nebo například grafici, kteří chtějí dát tímto způsobem o sobě vědět a prosadit se.

Potenciál šíření videa určuje hlavně jeho obsah, který by měl být natolik překvapivý, že přiměje uživatele internetu k jeho dalšímu šíření.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.