Co všechno se dá provádět a čím vším se dá chytit ultratenký notebook? Jak to vypadá, když se několik elektronických tiskáren promění v kaleidoskop? To vše lze spatřit na virálních videích (tedy volně "jako vir" se šířících po internetu), které už mají svůj vlastní soutěžní festival.
Druhý ročník Festivalu virálních filmů se uskuteční v Paříži 21. října. Spoty budou soutěžit v kategoriích nejvtipnější video a nejoriginálnější video, reklamní spoty budou mít navíc svou vlastní kategorii nejefektivnějších videí.
Mezi videa, která už má festival ve svém archívu, patří například akrobatické kousky s ultratenkým notebookem, jenž je tak tenký, že jej hráči nemusejí chytat rukama, ale něčím úplně jiným...
A víte, co všechno se dá dělat s tiskárnami HP, pokud si jich do firmy pořídíte víc?
Popřípadě, máte-li silnější žaludek, můžete shlédnout poněkud neobvyklou upoutávku na novou hru.
Virální videa umísťují na internet jak běžní uživatelé, tak i profesionální agentury a zadavatelé reklamy. Poměrně rozšířenou skupinou, která to zkouší, jsou také začínající umělci, filmaři nebo například grafici, kteří chtějí dát tímto způsobem o sobě vědět a prosadit se.
Potenciál šíření videa určuje hlavně jeho obsah, který by měl být natolik překvapivý, že přiměje uživatele internetu k jeho dalšímu šíření.