Lidovky.cz

Golden Drum: česká reklama neodejde bez cen, má už zlato i stříbro

Média

  14:55
Podle dosud vyhlášených výsledků je už jednoznačné, že česká reklama letos neodejde z mezinárodního reklamního festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži s prázdnou. Do této chvíle získaly české agentury ceny zlatý Buben, stříbrný Buben a zlaté Hodinky.

Práce agentury leagas Delaney Praha pro klienta Škoda Auto získala zlatý Buben. foto: Reprofoto

Zatím nejúspěšnější z českých kampaní zastoupených na festivalu v Portoroži je reklama agentury Mark/BBDO "Vychytaná piksla" pro klienta Wrigley. Multimediální projekt si už získal cenu zlaté Hodinky (Golden Watch) za nejlepší reklamní kampaň a stříbrný Buben (Silver Drum) v kategorii Design/Art Direction.

Český úspěch v tuto chvíli doplňuje zlatý Buben za tiskovou kampaň agentury Leagas Delaney pro Škodu Auto. Atraktivní inzerát bodoval opět v kategorii Design/Art Direction.

Podobně jako česká je zatím v Portoroži úspěšná i slovenská reklama, a to zejména díky práci bratislavské agentury MUW Saatchi & Saatchi, která si za svou práci pro klienta T-Mobile odváží dva stříbrné a jeden zlatý Buben.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.