Lidovky.cz

V mediální soutěži získala Grand Prix kampaň pro psa

Média

  11:32
Minibillboardy určené psům získaly Grand Prix v soutěži FLE media awards, jejíž výsledky byly včera večer vyhlášeny v Praze.

Billboardy určené psům slavily úspěch. foto: Reprofoto

Včera večer proběhlo v Praze slavnostní vyhlášení výsledků čtvrtého ročníku soutěže FLE media awards (FLEMA), která oceňuje nejlepší mediální kampaně a inovativní využití médií v Česku a na Slovensku. Soutěž vyhlašuje mediálně-poradenská společnost FLEmedia, součást sítě Fairbrother Lenz Eley.

Do soutěže bylo přihlášeno celkem 91 kampaní v osmi kategoriích, z toho 23 ze Slovenska. Do finále poslala odborná porota 31 prací, z toho deset slovenských.

Grand Prix si odnesla kampaň společnosti Mars pro nově zaváděnou značku psího krmiva Perfect Fit. Kampaň vyhrála v kategorii Nejlepší využití out-of-home médií (média venkovní reklamy). Do soutěže ji přihlásila mediální agentura MediaCom Praha, která reklamu realizovala ve spolupráci s reklamní agenturou Mark/BBDO. Šlo o to, že do parků, kde pejskaři venčí své čtyřnohé společníky, byly nainstalovány speciální billboardy odpovídající velikosti psů, tedy určené jakoby přímo jim. Tento nápad také ocenila porota.

Celkově nejúspěšnější kampaní letošní soutěže se však stala jiná kampaň, a sice projekt pro slovenský T-Mobile "Zažime to spolu", který z pěti nominací dvě proměnil ve vítězství – v kategoriích Nejlepší kampaň a Nejlepší využití kinoreklamy". Díky tomu se přihlašující agentura Mediaesge:cia Slovak republic stala Inovativní agenturou a T-Mobile Slovensko Inovativním zadavatelem.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.