Televize tak ve třetím kvartálu zaznamenala třikrát horí výsledek ne loni - skončila v provozní ztrátě 6 milionů védských korun (zhruba 15 milionů českých korun), oproti loňskému zisku 13 milionů védských korun.
Také celkové dosavadní výsledky jsou horí ne v loňském roce, konkrétně o 10 procent. Od letoního ledna do září toti Prima vydělala 634 milionů védských korun (zhruba 1,6 miliardy českých korun), loni za toté období to bylo 703 milionů.
Provozní zisk za prvních devět měsíců klesl na 21 milionů védských korun, z loňských 76 milionů.
Třetí čtvrtletí, tedy letní měsíce červenec, srpen a září, označuje MTG za "reklamně nejslabí sezónu roku". Nepomohlo ji ani dubnové sputění nového kanálu Prima Cool ani e sledovanost začala uvádět za "mladí" cílovou skupinu 15-54 let, místo dosavadních vech starích 15 let.
Ve zmíněné "mladí" skupině si Prima za třetí kvartál polepila o jeden procentní bod, na 22,6 procenta podílu na celkové sledovanosti. Jde přitom o součet sledovanosti obou kanálů, tedy Primy a Primy Cool.