Lidovky.cz

Prodej reklamy Českého rozhlasu zůstává firmě Media Master

Média

  16:35
Zakázku na prodej reklamního prostoru Českého rozhlasu získala agentura Media Master. Celková cena zakázky činí padesát milionů korun. Vyplývá to ze zprávy uveřejněné v informačním systému o veřejných zakázkách. LN tuto informaci potvrdil i ředitel marketingu a PR Českého rozhlasu René Zavoral.

Český rozhlas foto: ČTK

Firma Media Master je nástupnickou organizací společnosti Arbomedia.net Praha, která dlouhodobě prodávala reklamní prostor Českého rozhlasu a České televize. Platnost dosavadní smlouvy o prodeji reklamního prostoru Českého rozhlasu (ČRO) skončila 31. prosince 2009. Rozhlas proto vypsal v srpnu 2009 otevřené výběrové řízení na prodejce reklamního prostoru ČRo pro období let 2010 až 2013 v rámci veřejné zakázky.

Přestože bylo výběrové řízení podle Reného Zavorala otevřeno všem subjektům na trhu, Media Master se do něj přihlásila jako jediná. "Součástí její nabídky, která jinak konvenovala zadávacím podmínkám, byl i návrh smlouvy, který ne zcela odpovídal požadavkům zadavatele. ČRo se proto rozhodl tendr zrušit, a v souladu se zákonem o veřejných zakázkách vyhlásil bezodkladně poté takzvané jednací řízení s uveřejněním, v jehož rámci vyzval k předložení nabídky už pouze společnost Media Master coby jedinou, která se tendru zúčastnila. Tato nabídka již splňovala veškeré náležitosti," sdělil LN René Zavoral.

Smlouvu s Media Masterem uzavřel Český rozhlas na dobu čtyř let, tedy od 1. ledna 2010 do 1. ledna roku 2014, celková cena zakázky činí 50 milionů korun.

Firma Media Master poskytuje služby související s prodejem reklamního prostoru a marketingového servisu kromě České televize a Českého rozhlasu také digitálním televizím TV Barrandov a Z1.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.