"Nebylo obtížné přijmout pozvání do tak krásného města," komentoval podle organizátorů festivalu PIAF svou roli muž, o němž deník Guardian údajně napsal, že je znám tím, že ho "není snadné nadchout". Mezi další osobnosti, které se na přípravě festivalu podílejí, patří i Esther Gibbonsová, někdejší koordinátorka soutěže kreativity v Británii D&AD Awards a ředitelka české pobočky agentury The Farm.
PIAF také zveřejnil výši startovného. Jednotný poplatek za start v soutěži byl stanoven na 100 eur, tedy výrazně níže než v případě obdobných festivalů v zahraničí. Do soutěže se bude moci přihlásit kdokoli z celého světa od poloviny března do konce dubna. Registraci soutěžících a kompletaci příspěvků pro hodnocení zajistí systém BEAM.TV, stejně jako v případě většiny světových festivalů, včetně francouzského Cannes Lions a amerického Clio Awards.
Prague International Advertising Festival by měl proběhnout ve dnech 19. až 21. května v pražském Paláci Žofín.