Mezi tituly s nákladem od padesáti do sta tisíc výtisků zvítězil časopis Epocha vydavatelství RF Hobby a v kategorii od pětadvaceti do padesáti tisíc výtisků dominovalo společenské Story vydavatelství Sanoma Magazines.
Dvakrát v soutěži bodovalo i vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, které jednak uspělo s časopisem Marianne Bydlení, nejúspěšnějším mezi časopisy s nákladem od patnácti do pětadvaceti tisíc, jednak s webem Apetit.tv, vyhodnoceným jako digitální počin roku.
Mezi časopisy s nákladem pod patnáct tisíc výtisků ocenila odborná porota nejvíc magazín Moderní byt vydavatelství Business Media CZ.
V oblasti odborného B2B tisku uspěl měsíčník Regal vydavatele Economia, určený pro vyšší a top management obchodů.
Hodnocení v soutěži Časopis roku probíhá podle vývoje základních ukazatelů tržního postavení soutěžních titulů, tedy zejména podle meziročního vývoje prodaného nákladu, čtenosti a množství inzerce v korunách i v počtu inzertních stran jednotlivých titulů.
Porota má navíc přihlížet k tomu, jak titul svým obsahem a designem odpovídá na potřeby a požadavky své cílové skupiny, jaké možnosti vytváří pro inzerenty, jak odpovídá současným trendům na trhu časopisů či ve své žánrové skupině, a k jeho celkovému grafickému provedení.
Jednání poroty probíhalo pod vedení ředitele soutěže Zbyňka Gabriela ze společnosti Fle Media.