V kategorii televizních reklam si zlaté ocenění odnesla agentura Young & Rubicam s reklamami "Tarify na míru" společnosti Vodafone.
Stříbro pak získala agentura Mather Communications s image kampaní pro ČEZ, bronz táž agentura s kampaní "Probuďte svoje smysly" pro Relax.
V kategorii Out Of Home byla udělena pouze zlatá a stříbrná ocenění. Zlato šlo do Euro RSCG za kampaň "Co bychom kupovali, kdyby se to nestalo?" pro pražský magistrát, stříbro si pak odnesla agentura Revolta s kampaní pro Siemens.
Kategorii Digital ovládla slovenská agentura Istropolitana Ogilvy. Ta si odnesla zlato za kampaň "Newspeak – svátek" pro Zlatý bažant a stříbro pro kampaň "Generátor omluv pro byznysmena" propagující Fun rádio. Tři bronzová ocenění pak získala agentura MarkBBDO kampaněmi "Nedotýkat se" pro Wrigley, "Sousedi" pro pojišťovnu Direct a "Ultrazvuk" pro GE Money Auto.
V tiskové kategorii zvítězila agentura Comtech s kampaní pro Český červený kříž "Příliš pozdě". Na druhém místě se umístila kampaň "Birds" od Euro RSCG, bronz si pak shodně odnesly agentury Euro RSCG s kampaní pro Café Gallery DOX, Young & Rubicam s prací pro Slavii Praha a agentura Revolta s printy pro Ententyky.
V poslední soutěžní kategorii sociálních kampaní připadlo zlato kampani od Mather Communications pro Nadaci Leontinka, stříbro získala již oceněná kampaň "Příliš pozdě" od agentury Comtech a bronzem byla oceněna kampaň "lyžování naslepo" od Mark/BBDO.
Speciální cenu dětské poroty Duhový úsměv si odnesla EV public relations s reklamami pro společnost Laufen CZ, JIKA – Moje koupelna.
Duhová kulička je mezinárodní kreativní reklamní festival, spojený s konferencí na společensky zodpovědná témata. Její osmý ročník festivalu se konal ve Zlíně ve dnech 2. a 3. června 2010.