Kampaň Replay energetického nápoje Gatorade byla založena na jednoduché myšlence: úžasná sportovní utkání by si člověk chtěl prožít ještě jednou. Oslovila proto dva někdejší středoškolské týmy, které se před patnácti lety utkaly v zápase amerického fotbalu, a nechala je sehrát jejich mač znovu, přičemž je sledovala během celé čtyřměsíční přípravy, o níž informovala i média. Kampaň Replay získala Grand Prix v kategoriích Promo a PR.
57. ročník Mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions už také udělil Grand Prix v oboru přímého marketingu, kterou si odnesla kampaň pro novozélandského internetového providera Orcon Broadband. Ta měla za úkol vybudovat neznámému provozovateli internetového připojení image a získat mu přízeň mladých uživatelů internetu. Firma proto oslovila ikonu punku Iggyho Popa a dala několika mladým novozélandským muzikantům možnost propojit se přes Skype přímo s Popovým nahrávacím studiem v Miami s tím, že nejlepší z nich s ním budou moci nahrávat. Iggy Pop se pak stal hlavní tváří kampaně i v televizních spotech a na billboardech.
Podle časopisu Advertising Age se festivalová porota této kategorie shodla na tom, že to bylo nejlepší využití celebrity v reklamě, jaké kdy její členové viděli.