Lidovky.cz

Cannes Lions: o cenu bude bojovat i český spot

Média

  16:33
Reklamní spot pro Český paralympijský tým postoupil do finále 57. ročníku Mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions a utká se o ceny. Spot vyrobila agentura Mark / BBDO u příležitosti zimní olympiády ve Vancouveru.

Spot Českého paralympijského týmu postoupil do finále Cannes Lions. foto: Reprofoto

Do finále nejprestižnějšího evropského festivalu reklamy v Cannes postoupila reklama Českého paralympijského týmu. Spot vyrobený agenturou Mark / BBDO vznikl v produkci společnosti Bistrofilms a měl běžným divákům pomoci představit si, s jakými pocity sjíždějí svahy nevidomí závodní lyžaři.

Česká televizní a filmová reklama zatím získala v Cannes některou z udílených cen jen dvakrát. V roce 1994 dostala cenu Stříbrný lev agentura Young & Rubicam za spot pro Colgate s louskající Marfušou, loni si agentura Euro RSCG Prague odvezla bronz za spot Mnichov připomínající výstavu o Československé republice v Národním muzeu. Spot českého paralympijského týmu teď má také šanci.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.