Lidovky.cz

Vytvoř lidského Avatara, vyzvala reklama fanoušky her

Média

  16:10
Je běžné, že postavy z počítačových her mají svůj předobraz v reálném světě. V Americe se však nyní rozběhla kampaň, která nabídla fanouškům počítačových her přesný opak: udělat z reálného člověka chodícího po ulicích postavu ze hry. Jinými slovy - vytvořit z něj lidského Avatara.

Kampaň Lidský Avatar proměňuje člověka v postavu z počítačové hry foto: Reprofoto

Kampaň "Lidský Avatar" (The Human Avatar) připravila agentura Dare Digital pro společnost Electronic Arts, věnující se počítačovým hrám. Celá kampaň propaguje hru All Points Bulletin a od samého začátku vsadila na dnes populární možnost spolutvorby, která je zvlášť ve světě počítačových her důležitá, protože umožňuje jejich uživatelům podílet se na jejich vzniku.

Fanoušci zmíněné hry tak mohli v rámci této kampaně určit hlasováním na webu thehumanavatar.com mezi přihlášenými dobrovolníky toho, jehož bude čekat proměna. Soutěž vyhrál mladík jménem Josh.

Poté následovalo jeho kompletní "přetvoření"- do parády si ho vzal kadeřník i lidé v pearcingovém a tetovacím salonu, získal nové oblečení odpovídající postavě ze hry a v poslední fázi se mu dostalo i odpovídajícího "výcviku", aby věděl, jak se má coby postava ze hry chovat. O všech fázích "přetvoření" přitom rozhodovali hlasováním návštěvníci webu – mohli určit, jaký má mít hrdina účes, jaký dostane pearcing i tetování a co bude mít na sobě. Na výběr přitom měli z galerie postav pojmenovaných například jako "vraždící klaun", "uprchlý trestanec", "skejťácká krysa", příslušník speciální jednotky Swat" a podobně. Mladík sám se o vybrané podobě dozvěděl vždy až z kartičky, kterou dostal v daném salonu.

V nové podobě má Josh strávit celkem tři týdny. Agentura Dare Digital zachytila všechny fáze proměny na sérii videí, které vystavila jednak na Youtube, jednak na zmíněné webové stránce thehumanavatar.com. Kampaň si získala ohlas na řadě webů specializovaných na reklamu a časopis Advertising Age ji zařadil mezi nejlepší kreativní počiny týdne.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.