První semifinále soutěže Česko Slovensko talent ve stejné době na Primě podle její mluvčí Jany Kocové sledovalo 1,042 milionu diváků stejné kategorie.
Slovenští diváci měli naopak větší zájem o show Česko Slovensko má talent, kterou společně s Primou vysílá slovenská stanice Joj. Hledání talentů na této stanici dosáhlo u diváků v kategorii od 12 do 54 let podílu 37,9 procenta na trhu; na Markíze, která společně s Novou vysílá Talentmanii, to bylo 32,9 procenta.
Čtěte také |
Sledovanost Markízy byla v neděli večer 11,6 procenta; Talentmanii tak vidělo 631 000 Slováků. Sledovanost Joj činila 13,9 procenta, což představuje 680 000 diváků.
Nova vysílala semifinálové kolo Talentmanie již v sobotu. Tehdy ji sledovalo 1,061 milionu diváků starších 15 let. Kdo v soutěži zvítězí a získá odměnu ve výši téměř čtyř milionů korun, se rozhodne v posledním finálovém kole 12. prosince.
Prima a Joj získaly licenci na vysílání světově populární soutěže na vyhledávání talentů od jejího vlastníka, společnosti FremantleMedia.