Lidovky.cz

Televizní válka o reklamu. Velkým stanicím zatápějí ty malé

Média

  8:00
PRAHA - Největší komerční televize krvácejí v souboji talentů. Investovaly desítky milionů, aby si podržely či přilákaly inzerenty. Jenže trh se mění: přepínat se naučili diváci i zadavatelé reklamy, kteří stanice živí.
Sledování televize - ilustrační foto

Sledování televize - ilustrační foto foto: Shutterstock

Inzerce i sledovanost se tak drolí a televizím klesají příjmy z reklamy. "Zavedené" kanály přestávají kralovat českým obývákům. Dokazují to čísla: Nově spadla sledovanost oproti loňsku o výrazných osm procent, její konkurenti, ČT a Prima, ztratili dvě procenta diváků.

Jen za poslední dva roky televize na reklamě přišly – i vinou ekonomické krize – až o dvě miliardy korun.

Podrobnosti, grafy a rozhovor k tématu čtěte v sobotním vydání deníku

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.