Oznámil to mluvčí společnosti Filip Hubáček. Od počátku září vznikne rovněž funkce marketingového ředitele MMS, kterou bude zastávat dosavadní výkonný ředitel internetového mediálního zastupitelství ImpressionMedia Pavel Lupjan.
Jeho úkolem bude vytvoření marketingové strategie pro propojení dvou reklamních kanálů skupiny - rádia a internetu. Bude také zodpovídat za marketingovou podporu značek a médií, které skupina ovládá.
Karel Vágner působil ve společnostech Unilever, Starcom, později v pozici ředitele titulů vydavatelství Ringier a Vltava-Labe-Press. Pro vydavatelství Mladá fronta řídil uvedení ekonomického deníku E15 na trh.
V posledních letech byl konzultantem firem skupiny Media Bohemia v oblasti Internetu a online prodeje a pracoval na vývoji několika společných projektů, mimo jiné cestovní agentury Cestuj.cz a portálů zaměřených na doručovací služby květin a delikates.
Skupina Media Bohemia patří mezi největším provozovatele rozhlasového vysílání v ČR. Vlastní 26 regionálních a lokálních rádií, jejichž celková týdenní poslechovost je téměř 3,1 milionu posluchačů. Jsou mezi nimi například Fajn Radio, Radio City či Radio Blaník.
Ovládá také klíčové mediální zastupitelství MMS s podílem přesahujícím 40 procent trhu. Skupina vlastní rovněž internetové mediální zastupitelství ImpressionMedia, online vydavatelství LIMEMEDIA a zážitkovou společnost Allegria - Firma na zážitky.