Lidovky.cz

Micimutr Šafránková se stala hitem Vánoc

Média

  11:21aktualizováno  15:08
PRAHA - Největší úspěch slavila na Štědrý večer u televizních diváků Česká televize. Premiérovou pohádku Micimutr jich sledovalo dva a čtvrt milionu. Opět zabodovaly i Pelíšky Jana Hřebejka, které si nenechalo ujít 1 763 000 diváků.

Na Štědrý den byla nejúspěšnější pohádka Micimutr. foto: Česká televize

Výpravná pohádka režiséra Víta Karase Micimutr s Libuší Šafránkovou v hlavní roli pochází z vlastní produkce ČT. Na Štědrý večer se na ni dívala polovina všech lidí u televizních obrazovek.

"Po mimořádném úspěchu pohádky Micimutr se Česká televize rozhodla prodloužit její promítání v kinech i na měsíc leden,“ uvedl tiskový mluvčí Ladislav Šticha.

Později večer ČT u diváků uspěla i s českou filmovou komedií Pelíšky, kterou sledovalo čtyřicet procent všech diváků u televize.

ČTĚTE VÍCE:

Jak Šticha dodal, České televizi se dařilo po celý Štědrý den, nejen ve večerním hlavním vysílacím čase. "Dominovala vysílání i v celodenním průměru, kdy se stala společníkem pro 35,86 procent diváků," uvedl mluvčí.

Úspěšná i Popelka

Televize Nova na Štědrý den večer vysílala tradiční pohádku Tři oříšky pro Popelku, kterou sledovalo 1,6 milionu lidí starších 15 let, což bylo zhruba 36 procent diváků. Popelku Nova začala vysílat ve 20:00, tedy o hodinu později než Česká televize pohádku Micimutr.

Televize Prima do souboje o štědrovečerního diváka v hlavním vysílacím čase nasadila pohádku Byl jednou jeden král. Údaje o její sledovanosti ale nejsou zatím k dispozici.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.