Lidovky.cz

Novým vedoucím marketingu ČT se stal Tomáš Studeník

Média

  16:27
Novým vedoucím oddělení marketingu České televize (ČT) se od 1. února stal Tomáš Studeník (35). Bude vytvářet kreativní koncepty marketingových kampaní a zodpovídat za jejich realizaci na televizní obrazovce i mimo ni. Sdělila to tisková mluvčí ČT Michaela Fričová.

Studeník se bude také ze svojí pozice společně s Útvarem vnitřní a vnější komunikace ČT podílet na budování obrazu ČT jako důležité a respektované instituce, jejímž hlavním posláním je služba veřejnosti, uvedla Fričová.

PŘEČTĚTE SI:

Studeník přišel do ČT z pozice ředitele vlastní konzultační společnosti, zaměřující se na zlepšování komunikace mezi veřejnými institucemi a občany. V minulosti působil také jako místopředseda Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru a ředitel strategického plánování ve společnosti Proximity Prague.

Autoři: ,
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.