Sdružení tvůrčích pracovníků v reklamě rozdalo zlaté Louskáčky v sedmi kategoriích. Za televizní reklamu si nejvyšší ocenění odnesly dokonce dvě agentury. Saatchi & Saatchi za populární televizní reklamy pro T-Mobile a Leagas Delaney za náborový klip pro Škodu Auto
Nejkreativnější tisková reklama - Muzeum komunismu
Právě Leagas Delaney jako jediná agentura získala zlaté Louskáčky dva. Bodoval totiž také jejich návrh korporátní identity pro centrum diagnostiky a léčby rakoviny prsu Breast Unit Prague.
Škoda - Kam až vás může životopis zavést
Kategorie | Klient | Reklama | Agentura |
---|---|---|---|
Tisk | Muzeum komunismu | Útěky | Y&R Brands |
TV/Kino | Škoda, T-Mobile | Kam až vás může životopis zavést, Volej zdarma | Leagas Delaney, Saatchi & Saatchi |
Přímý marketing | Pepsi | Epopej | MARK/BBDO |
Sociální sítě | Ford | Do It Yourself | Ogilvy & Mather, Wunderman, Mindshare |
On-line kampaň | Budvar | Vítězná výzva | Kaspen/Jung von Matt |
Média | Jägermeister | Ledová koule | Outbreak |
Design | Breast Unit Prague | Coorporate Identity | Leagas Delaney |
Klientem roku se stal národní podnik Budvar, který vyhrál zlatého Louskáčka také v kategorii on-line kampaň. Cenu za osobní přínos reklamě Zlatý ohníček získal Lester Tullet z agentury Kaspen.
Slavnostní předávání cen moderoval Tomáš Měcháček a hudební doprovod připravil skladatel Varhan Orchestrovič Bauer.
Louskáček je prestižní soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.
Podívejte se na fotogalerii |
Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards a vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Londýně.