Lidovky.cz

Televize Óčko má nové logo a spustí obchod s hudbou

Média

  7:00
PRAHA - Televize Óčko chce příští rok dosáhnout dvouprocentního podílu na sledovanosti ve skupině diváků mezi 15 až 54 lety. Takový plán oznámil ve čtvrtek generální ředitel stanice Štěpán Wolde. V této cílové skupině nyní stanice oslovuje 1,64 procenta televizního publika.

Televize Óčko. foto: Reprofoto

Mezi další aktivity stanice patří spuštění e-shopu nebo prodej hudby. Ta by měla být nabízena prostřednictvím aplikace pro smartphony a tablety, u kterých TV Óčko registruje 400 000 stažení. Zpoplatněnou hudbu ke stažení chce Wolde divákům zpřístupnit během příštího roku.

Během podzimu pak stanice plánuje spuštění internetového obchodu. "E-shop Óčka chceme stihnout ještě v předvánočním období, ideálně do konce října," řekl Wolde. Zboží by podle něj mělo uspokojit vkus a potřeby teenagerů.

V nabídce tak bude oblečení, kosmetika či elektronika. Do října chce stanice také nabídnou novou grafiku, kterou navrhli designéří ze studia Frame100R. Základem nové vizuální podoby je písmeno "o" a reakce zvuku s obrazem.

Nová grafika je podle zástupců stanice moderní, jednoduchá a srozumitelná. Odpovídá tomu i čerstvé logo televize v nekomplikované podobě prostého názvu stanice.

Óčko vysílá celoplošně

TV Óčko, kterou vlastní mediální skupinu Mafra, od 1. července vysílá celoplošně ve třetím multiplexu. První měsíc po zahájení celoplošného vysílání televize téměř zdvojnásobila podíl na sledovanosti, když v denním průměru zaujala 0,72 procenta dospělého publika. Stanice vznikla před deseti lety jako první tematická televize zaměřená na hudbu a moderní životní styl.

Autoři: ,
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.