Lidovky.cz

MAFRA rozšiřuje své online aktivity. Koupila server Akčníceny.cz

Média

  14:47
Mediální skupina MAFRA dále rozšiřuje své portfolio služeb na internetu. Koupila společnost Retail Info, která je se svým portálem Akčníceny.cz leaderem na trhu databází letáků obchodních řetězců. Služba už více než dvanáct let pomáhá uživatelům při hledání nejlevnějšího zboží na trhu. Za poslední tři roky vzrostl její zásah o více než polovinu.

Předseda představenstva společnosti MAFRA Johannes Werle (vlevo) při podpisu smlouvy s Patrikem Mališem ze společnosti Retail Info. foto: MAFRA Tomáš Krist

"Strategie mediální skupiny MAFRA spočívá v posilování tržní pozice na tiskovém i internetovém trhu. V digitální oblasti budeme sledovat dvojí strategii dalšího růstu: posilování našich obsahových portálů a rozšíření nabídky služeb v segmentu B2C. Akvizice Retail Info s portálem Akčníceny.cz dokonale zapadá do této strategie a umožňuje společnosti MAFRA posílit svou pozici díky nabídce osvědčených služeb,“ uvedl Johannes Werle, CEO a předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.

 „Máme radost, že se nám podařilo získat nového strategického vlastníka takového významu. S využitím jeho mediální síly získáme větší dosah a viditelnost našich projektů u spotřebitelů,“ doplnil bývalý spolumajitel společnosti Retail Info Patrik Mališ, který bude projekt v rámci mediální skupiny MAFRA i nadále řídit.

Portál Akčníceny.cz má zhruba 450 tisíc reálných uživatelů měsíčně. MAFRA plánuje tuto službu dále rozšířit mezi širokou veřejnost a využít k tomu dosah téměř čtyř milionů uživatelů na webech své divize MAFRA Digital (iDNES.cz, Lidovky.cz, Metro.cz).

"Na druhé straně získávají naši stávající klienti především z oblasti FMCG a obchodních řetězců další možnost cílené marketingové komunikace," dodal obchodní ředitel společnosti MAFRA pro on-line Jiří Otevřel.

Akvizice společnosti Retail Info je tento podzim již druhou velkou investiční aktivitou mediální skupiny MAFRA. V říjnu koupila většinový podíl ve společnosti AAAPoptávka.cz.

Autor:
Témata: Média, MAFRA
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.