"Strategie mediální skupiny MAFRA spočívá v posilování tržní pozice na tiskovém i internetovém trhu. V digitální oblasti budeme sledovat dvojí strategii dalšího růstu: posilování našich obsahových portálů a rozšíření nabídky služeb v segmentu B2C. Akvizice Retail Info s portálem Akčníceny.cz dokonale zapadá do této strategie a umožňuje společnosti MAFRA posílit svou pozici díky nabídce osvědčených služeb,“ uvedl Johannes Werle, CEO a předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.
„Máme radost, že se nám podařilo získat nového strategického vlastníka takového významu. S využitím jeho mediální síly získáme větší dosah a viditelnost našich projektů u spotřebitelů,“ doplnil bývalý spolumajitel společnosti Retail Info Patrik Mališ, který bude projekt v rámci mediální skupiny MAFRA i nadále řídit.
Portál Akčníceny.cz má zhruba 450 tisíc reálných uživatelů měsíčně. MAFRA plánuje tuto službu dále rozšířit mezi širokou veřejnost a využít k tomu dosah téměř čtyř milionů uživatelů na webech své divize MAFRA Digital (iDNES.cz, Lidovky.cz, Metro.cz).
"Na druhé straně získávají naši stávající klienti především z oblasti FMCG a obchodních řetězců další možnost cílené marketingové komunikace," dodal obchodní ředitel společnosti MAFRA pro on-line Jiří Otevřel.
Akvizice společnosti Retail Info je tento podzim již druhou velkou investiční aktivitou mediální skupiny MAFRA. V říjnu koupila většinový podíl ve společnosti AAAPoptávka.cz.