Lidovky.cz

Nevhodné, moc sexy. Jaké reklamy se na Super Bowl nedostaly?

Média

  7:00
Finále ligy amerického fotbalu Super Bowl je pro svět reklamy svátkem. Spoty natáčejí přední režiséři a za půl minutové video platí zadavatelé miliony dolarů. Především proto se tvůrci snaží reklamou šokovat a zaujmout diváky. Ne vždy se jim ale zároveň podaří dodržet přísná pravidla. Které reklamy se letos do vysílání nedostaly?

Jaké reklamy se na Super Bowl nedostaly?

Pozdvižení vzbudila třeba reklama, ve které se izraelská modelka Bar Refaeli líbá s IT technikem Jesse Heimanem. Spot, který propaguje služby webového registrátora GoDaddy.com se měl demonstrovat spojení "přitažlivého a chytrého", tedy vlastností, které mají mít i jejich služby.

ČTĚTE TAKÉ:

Do vysílání se nedostala ani společnost SodaStream, která si v reklamě utahovala ze svých hlavních konkurentů - Coca Coly a Pepsi. Televize CBS se rozhodla spot stáhnout, ten se ale dočkal své slávy aspoň na sociálních sítích, kde ho lidé virálně sdílí.

Televize také odmítla vysílat reklamu na pornografický server PornHub, ačkoliv video neobsahuje žádné závadné záběry. Televizní stanice CBS ale odmítla být spojována s podporou "morálně závadných" služeb. 

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.