Lidovky.cz

Komón ryč, ajm not bič! Českem se valí nový virál, na co láká?

Média

  12:47
PRAHA - Raketový nástup zaznamenal nový virální videoklip, který se šíří po českých sociálních sítích. Mladá dívka v něm velmi špatnou angličtinou zpívá o své touze po bohatém chlapci. Podařilo se v Česku konečně natočit úspěšnou virální reklamu? Na první pohled to vypadá, že ano, nechme se ale přesvědčit, jaké přijde pokračování.

Nový virál "Nicky - Rich boy" foto: youtube.com

Na serveru YouTube se klip Rich Boy objevil v pondělí ve večerních hodinách a téměř okamžítě se začal masivně sdílet na českých sociálních sítích.

Jedná se o jediné video kanálu s názvem Nicky Tučková a jeho ústřední protagonistkou je právě mladá blondýna hledající bohatého chlapce. A své pocity se rozhodla zhudebnit svéráznou angličtinou.

Úryvky „Aj hef big tits end aj lajk politiks (mám velké kozy a libí se mi politika, psáno foneticky - pozn. red.)“, „Ajm kjůt end klevr, for nau end forevr (jsem pěkná a chytrá, teď a navždy)“ či „Aj dont lajk Zemana, betr is Obama (nemám ráda Zemana, lepší je Obama)“ si lidé začali rychle přeposílat.

Obliby si všimli i podnikavci, kteří už začali výše zmíněné citáty tisknout na trička a odznáčky.

Na co lákal SuperVáclav? Jednalo se o kampaň na prodejce domén.

Právě kvůli prvoplánově humornému textu, přehrávané „czenglish“ a velmi kvalitní produkci videa je na první pohled zřejmé, že se jedná o klip natočený za účelem virálního šíření.

Jedná se o reklamu na kosmetiku (Sephora je jediná explicitně zobrazená značka v klipu)? Bankovní účet pro mladé? Na portál s nabídkami práce? Nebo na něco úplně jiného? O tom se dá zatím jen spekulovat, počkejme si na to, co bude následovat.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.