Lidovky.cz

Měření pomocí peoplemetrů. Startuje nábor nových domácností

Média

  7:00
PRAHA - Agentura Nielsen začala oslovovat domácnosti k dlouhodobému televiznímu průzkumu pro Sdružení pro měření sledovanosti. První peoplemetrová data by měla poskytnout v lednu příštího roku.
Muž u televize. Ilustrační foto.

Muž u televize. Ilustrační foto. foto: Shutterstock

ČTK o tom informovala agentura v tiskové zprávě. Měření Nielsenu je konkurenčním projektem ke statistikám společnosti Asociace televizních organizací od agentury Mediaresearch.

Nejpřesnější data o televizní sledovanosti

Šetření bude pokrývat 1900 domácností, které jsou vybrány na základě rozsáhlého průzkumu provedeného spolu s agenturou SC&C, aby reprezentovaly sociodemografickou strukturu v zemi.

ČTĚTE TAKÉ

"V České republice využíváme speciální motivační programy, které nám umožní pokrytí všech segmentů populace včetně mladých domácností. Panel poskytne Sdružení pro měření sledovanosti ta nejpřesnější data o televizní sledovanosti," uvedl generální ředitel Nielsen pro Českou republiku a Střední Evropu Kyriakos Kyriakou.

Projekt sdružení vznikl v reakci na nespokojenost televize Nova s průběhem tendru ATO, který předloni pro roky 2013 až 2017 vyhrála společnost Mediaresearch. Sdružení spoluzakládala mediální agentura Médea. Společnost Nielsen získala kontrakt na pět let. Přístroje by měly být ve všech domácnostech instalovány do letošního listopadu a první oficiální data budou zveřejněna v lednu 2014.

Agentura Nielsen

  • Nielsen Holdings je globální informační a výzkumná společnost zabývající se poskytováním informací o spotřebitelském chování, sledovanosti televizního vysílání a ostatních médií, online měření a měření mobilní komunikace.
  • Sídlí v New Yorku a Diemenu v Nizozemí a dále působí ve více než 100 zemí z celého světa.
Autoři: ,
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.