Co víc: možná se stala přelomem v tom, jak české univerzity sdělují a budou sdělovat zásadní novinky... Sociální sítě – především Facebook – berou tuzemské vysoké školy stále vážněji. Vyplývá to z ankety LN.
Považují je za důležitý komunikační kanál; někdy si už školy připlácejí i za „sponzorovaný“ obsah. Zatímco se oficiální facebookové profily rozvíjejí (včetně těch fakultních), jen pozvolna roste „twítování“. Přestože některé veřejné vysoké školy uvažují o větším zacílení na LinkedIn, Google+ či Instagram, jsou další sítě zatím jen outsidery.
Téma o aktivitách univerzit na sociálních sítích najdete v pondělním vydání Lidových novin.
Miliony z hazardu se vypařily
Aniž by sportovci něco tušili, poslala tělovýchovné jednotě na Praze 11 několik milionů korun hazardní společnost Helvet Group. Peníze určené údajně na opravu sportoviště ale záhy zase odtekly pryč.
Síla bouřkových mračen
Srážkolog, bouřkolog Zdeněk Košekse svým výtvarným dílem řadí mezi hlavní české představitele art brut. Do 4. května vystavuje své meteorologické obrazce v Knihovně Václava Havla.