Lidovky.cz

Reklama na Twitteru. Čeští inzerenti budou mít lehčí pozici

Média

  6:15
LONDÝN - Americká internetová společnost Twitter rozšířila svou síť pro prodej reklamy do dalších 12 evropských zemí, včetně České republiky. Uvedl to v úterý šéf přímého prodeje Twitteru v Evropě Ali Jafari. Inzerenti z těchto zemí tak podle listu Financial Times (FT) budou moci poprvé nakupovat reklamu na Twitteru přímo od jeho místních obchodních týmů.

Twitter foto: /AP

Twitter

Twitter zahájil provoz v roce 2006 a loni se svými akciemi vstoupil na newyorskou burzu NYSE. Firma zatím nikdy nevykázala zisk, v posledních letech však zaznamenala silný růst tržeb, které pocházejí hlavně z reklamy.

Reklamní platforma Twitter Ads se rozšířila do České republiky, Rakouska, Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Chorvatska, Makedonie, Rumunska, Srbska, Slovinska, Švýcarska, Portugalska a na Ukrajinu. Tento krok má podnikům v uvedených zemích zpřístupnit reklamní produkty Twitteru, například placené reklamní zprávy.

Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím si uživatelé mohou sdělovat krátké vzkazy v délce do 140 znaků. Služba měla na konci loňského roku podle FT asi 241 milionů uživatelů.

Autoři: ,
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.