Na setkání s novináři to ve čtvrtek uvedl generální ředitel vydavatelství Vltava-Labe-Press Michal Klíma.
Antimonopolní úřad schválil prodej vydavatelství Vltava-Labe-Press skupině Penta |
„Část nákladu budeme distribuovat na adresy předplatitelů našich časopisů. Budeme ho přizpůsobovat poptávce. Chceme být nejprodávanější a nejčtenější nebulvární noviny,“ uvedl Klíma. Podle něho se v současnosti Pražský deník pohybuje se čteností okolo 12 až 13 tisíc čtenářů zhruba na osmém místě v Praze.
Podle údajů Unie vydavatelů nejčtenější v Praze je zdarma distribuované Metro s odhadovanou čteností 213 tisíc čtenářů na vydání, druhý Blesk má 171 tisíc čtenářů a třetí Mladá fronta Dnes má v Praze 86 tisíc čtenářů.
Penta vstupuje na mediální trh. Koupila vydavatele regionálních Deníků |
Pražský deník bude k dostání na třech tisícům místech, což je o tisíc více než dosud. Jeho zaváděcí cena bude v letošním roce deset korun. Podle šéfa projektu Romana Galla bude nový Pražský deník stavět na zpravodajství z Prahy pro Pražany, bude nabízet servisní informace pro čtenáře, ale bude čerpat i z dalších 70 regionálních redakcí Deníku po celé České republice a také od autorů z časopiseckého vydavatelství Astrosat a tabletového Dotyku.
Spolu s novou podobou Pražského deníku se změn dočkají i všechny ostatní regionální deníky. Spolu s novým Pražským deníkem se objeví i jeho nové internetové stránky.
Vltavu-Labe-Press, časopisecké vydavatelství Astrosat a tabletový Dotyk vlastní od loňského roku investiční skupina Penta, která tak vstoupila na mediální trh.