Lidovky.cz

Televize Mall hlásí další posily ze Streamu. Své pořady budou mít Vaněk i ‚Koko‘

Média

  11:42
PRAHA - Internetová televize Mall Group částečně odhalila své programové schéma. Pořady budou mít na jejich obrazovkách známé tváře jako třeba šéfkuchař Roman Vaněk či blogerka Veronika Koko Kokešová, kteří dříve úspěšně působili na Stream.cz.

Kuchař Roman Vaněk. foto:  Tomáš Krist, MAFRA

Internetová skupina Mall Group oznámila svůj plán spustit do konce roku vlastní televizi již začátkem března. Už tehdy hlásila, že ke svému projektu přitáhla šéfproducenta Lukáše Záhoře a kreativního producenta Milana Kuchynku, kteří loni skončili v internetové televizi Stream.cz.  Tam stáli mimo jiné za populárními seriály Kancelář Blaník a Autobazar Monte Karlo.

Mall Group letos spustí internetovou televizi. Povedou ji lidé ze Streamu

Nejde ovšem o jediné tváře, které ke společnosti Mall Group ze Stream.cz přejdou. Na obrazovkách televize, jež prozatím nemá svůj název, se objeví například pořady kuchaře Romana Vaňka, foodblogerky Veroniky Koko Kokešové, architekta Adama Gebriana, hudebního publicisty Jardy Konáše nebo novináře a producenta Pavla Zuny.

Mall Group do svého týmu získal rovněž třeba scénáristy Karla Spěšného a Luďka Staněk či dramaturgy Jakuba Klingohra, Andreu Maloveczkou a Martina Krušinu. Ten by měl v novém působišti mimo jiné zaštítit i vznik publicistického a populárně-naučného videoobsahu.

„Jsem rád, že se nám podařilo dát dohromady tým mimořádně nadaných, zkušených a pro svou profesi nadšených lidí. Věřím, že tahle devíza nám bude nejen přinášet radost ze společné práce, ale především se odrazí na jejích výsledcích a bude tak ku prospěchu hlavně divákům,“ okomentoval Lukáš Záhoř.

Zábava i reklama na produkty

V rámci poodhalení svého programového schéma informovala televize Mall Group i o svém první hraném pořadu. Jedná se o adaptaci norského sitcomu o klukovi, jemuž je něco přes dvacet let a trápí je běžné problémy člověk tohoto věku.

„Sitcom vznikne podle předlohy populárního seriálu Match z produkce norské veřejnoprávní televize NRK. Ta se po úspěchu svého internetového dramatu Skam, jehož remake chystá čtveřice největších západoevropských zemí i Facebook, těší zvýšenému zájmu producentů, distributorů a tvůrců z celého světa. Proto byl i prodej jejího komediálního formátu do Česka oficiálně oznámen na právě probíhajícím veletrhu televizního a digitálního obsahu MIPTV, který se koná každoročně ve francouzském Cannes,“ uvedla v tiskové zprávě Mall Group Eva Albrechtová.

Seriál nese v originále název Match a natočen bude ve spolupráci se společností FilmBrigade producenta Petra Bílka. Vedle zábavných a publicistických pořadů bude televize vytvářet produktová videa pro weby Mall Group.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.