Lidovky.cz

Média

Někteří klienti O2 nemohli dopoledne volat, rozsah výpadku firma analyzuje

Logo operátora O2. foto: Reuters

Praha - Někteří zákazníci O2 se v pondělí dopoledne nemohli dovolat do sítí jiných operátorů a naopak a problémy byly i s voláním na call centrum. Firma volání na call centrum zprovoznila po 10:15 a po 11:00 mohli všichni volat do sousedních sítí. Oznámilo to tiskové oddělení společnosti.
  12:15

„Příčinu i rozsah výpadku v tuto chvíli analyzujeme. Volání z pevných sítí ani volání na tísňové linky nebyla nikterak dotčena,“ uvedla Kateřina Mikšovská z tiskového oddělení.

O2 měla v pololetí 5,91 milionu zákazníků, což je o 43 000 víc než na začátku roku.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.