"Díky svým rozsáhlým zkušenostem s vývojem korporátní strategie a výborným pracovním výsledkům na pozici obchodního ředitele je Marek Singer perfektním kandidátem na vedoucí pozici v televizi Prima," komentoval to předseda představenstva Primy Jorgen Madsen.
"Díky svým znalostem regionálních a mezinárodních výrobních společností velmi dobře rozumí vztahu s klíčovými reklamními zadavateli a současně chápe důležitost značky TV Prima pro její další rozvoj," dodal k novému řediteli.
Devětatřicetiletý Marek Singer strávil prvních osm let své pracovní kariéry ve společnosti Unilever v Evropě a ve Spojených státech, nejprve od roku 1994 na pozici brand managera a poté marketing managera pro čisticí prostředky v České republice a na Slovensku.
Následně působil v londýnském týmu pro korporátní strategii a poté jako inovační ředitel divize pleťové kosmetiky ve Spojených státech. S Unileverem se loučil na pozici e-business managera v celosvětovém týmu.
Od roku 2002 působil čtyři roky jako marketingový a posléze obchodní ředitel ve firmě Masterfoods. V posledních dvou letech pracoval Marek Singer jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti Karlovarské minerální vody s odpovědností za Českou republiku a Slovensko.