Lidovky.cz

Šmejdi jsou výrobky i prodejci, říká autorka filmu o akcích pro seniory

Ekonomika

  8:00
UVNITŘ VIDEO. Manipulace, nátlak, ponižování. Co všechno zachytily skryté kamery? Podívejte se na ukázku z publicistického dokumentu Silvie Dymákové, který otevřeně popisuje, co se opravdu děje na předváděcích zájezdech pro seniory a ukazuje odvrácenou stranu podnikání v Česku.

Snímek z dokumentu Šmejdi foto: Silvie Dymáková

Dokument nese název Šmejdi. "Ať si každý vybere, co za tím názvem vidí, má to několik rovin. Pro někoho jsou šmejdi ti, kdo pomocí agrese, lží a výhrůžek prodávají důchodcům zboží za mnohonásobek ceny. Šmejd může být pro spoustu lidí označení přímo pro výrobky, které se tam prodávají. A bohužel, pokud se na to podíváme úplně opačně, může tu být ještě jedna rovina. Prodejci mluvili o lidech, kteří si zboží nekoupili a smlouvu podepsat odmítli, jako o šmejdech," říká Silvie Dymáková. 

8. června 2012

O PŘEDVÁDĚCÍCH AKCÍCH PRO SENIORY VÍCE ZDE:

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.