Titulní strana nabízí články především na pražská témata, dalších 19 stran včetně inzerce je věnováno zpravodajství z hlavního města a celé republiky, dále z ekonomiky, sportu i zahraničí.
Již dříve Ringier oznámil, že deník zaměří především na mladé. Tomu odpovídají i rubriky věnované společnosti, internetu a mobilním telefonům. Nechybí dvoustránkový servis kulturních tipů pro Prahu. Vedením redakce byli podle tiráže deníku pověřeni Michal Hrbek a Petr Kamenický.
Dosud jediným bezplatným deníkem v Praze a okolí byl list Metro, který patří švédské skupině MTG. Ta je od konce září spoluvlastníkem televize Prima. Každé vydání Metra četlo podle průzkumu Media projekt společností GfK a Median od dubna do září v průměru 158.000 čtenářů, což je o 2000 lidí méně než v období od ledna do června. Ringier před nedávnem přišel s novým týdeníkem nazvaným Nedělní Sport. Společnost vydává především deníky Blesk a Sport, týdeníky Reflex či ABC, titul Nedělní Blesk a další.
Zhruba před měsícem se na trhu deníků objevil také nový titul Šíp, který vznikl přeměnou regionálního Večerníku Praha na celostátní list. Zpravodajský deník s bulvárními prvky vydává vydavatelství Vltava-Labe-Press.
Ještě na jaře by se měl na trhu objevit další nový deník, který připravuje vydavatel Sebastian Pawlowski. Jeho společnost Mediacop nyní vydává zpravodajské časopisy Týden a Instinkt a týdeník Nedělní svět, Pawlowského firma Ebika pak na trh před rokem pustila bulvárně laděný nedělník Aha!, letos v srpnu pak sesterský Aha! Sport.