„Zájem je velký, už nyní prodáváme na letní měsíce 2007 zájezdy za miliony korun denně,“ řekl mluvčí kanceláře Fischer Dan Plovajko.
Na příští rok se chystá také další velká cestovka - Čedok. Ta totiž nyní s přípravami nabídky na léto 2007 vrcholí. „Nabízet je začneme od prosince,“ slibuje mediální zástupce Čedoku Tomáš Brejcha.
Velkou motivací k nákupu „prvního momentu“ je podle Brejchy to, že si zákazníci mohou vybrat z velmi široké nabídky. „Třeba u last minute si nemůžete příliš vybírat lokalitu ani druh ubytování, tam je to většinou pevně dané,“ řekl Brejcha s tím, že zákazníci kupující si zájezd ve velkém předstihu nejčastěji požadují vyšší úroveň ubytování nebo balíčky all inclusive.
K nákupu zájezdu více než půl roku před odjezdem ale klienty lákají také velmi výhodné slevy. Podle odborníků bývají ceny zájezdu při pořízení first moment v průměru o patnáct procent nižší.
Například u cestovní kanceláře Fischer lze pořídit týdenní zájezd na Mallorku s polopenzí v tříhvězdičkovém hotelu až o tři tisíce korun levněji oproti běžné ceně - za 5990 korun. To je přitom sleva více než třicet procent. Stejně jako Čedok odstartuje v prosinci svou letní nabídku také další velká kancelář - Eximtours.
Kromě velkých cestovek ale prodej na léto odstartovaly i menší kanceláře. Například plzeňská kancelář Croatia travel láká klienty do Chorvatska. Při včasném nákupu garantuje zákazníkům dvoulůžkový apartmán za 13 eur na jednu noc (zhruba 370 korun). Plných dvaadvacet procent z ceníkové hodnoty letního zájezdu na příští rok slibuje slevit také cestovní kancelář Tommi tour.
Podle majitelů cestovních kanceláří zájem Čechů o zájezdy first moment roste každoročně a stejně tomu bude i letos. Největší zájem je nyní podobně jako minulou sezonu o Chorvatsko, Bulharsko, oblíbené je rovněž Řecko nebo Španělsko.
Na příští rok se chystá také další velká cestovka - Čedok. Ta totiž nyní s přípravami nabídky na léto 2007 vrcholí. „Nabízet je začneme od prosince,“ slibuje mediální zástupce Čedoku Tomáš Brejcha.
Velkou motivací k nákupu „prvního momentu“ je podle Brejchy to, že si zákazníci mohou vybrat z velmi široké nabídky. „Třeba u last minute si nemůžete příliš vybírat lokalitu ani druh ubytování, tam je to většinou pevně dané,“ řekl Brejcha s tím, že zákazníci kupující si zájezd ve velkém předstihu nejčastěji požadují vyšší úroveň ubytování nebo balíčky all inclusive.
K nákupu zájezdu více než půl roku před odjezdem ale klienty lákají také velmi výhodné slevy. Podle odborníků bývají ceny zájezdu při pořízení first moment v průměru o patnáct procent nižší.
Například u cestovní kanceláře Fischer lze pořídit týdenní zájezd na Mallorku s polopenzí v tříhvězdičkovém hotelu až o tři tisíce korun levněji oproti běžné ceně - za 5990 korun. To je přitom sleva více než třicet procent. Stejně jako Čedok odstartuje v prosinci svou letní nabídku také další velká kancelář - Eximtours.
Kromě velkých cestovek ale prodej na léto odstartovaly i menší kanceláře. Například plzeňská kancelář Croatia travel láká klienty do Chorvatska. Při včasném nákupu garantuje zákazníkům dvoulůžkový apartmán za 13 eur na jednu noc (zhruba 370 korun). Plných dvaadvacet procent z ceníkové hodnoty letního zájezdu na příští rok slibuje slevit také cestovní kancelář Tommi tour.
Podle majitelů cestovních kanceláří zájem Čechů o zájezdy first moment roste každoročně a stejně tomu bude i letos. Největší zájem je nyní podobně jako minulou sezonu o Chorvatsko, Bulharsko, oblíbené je rovněž Řecko nebo Španělsko.