„Stávka v žádném případě neohrozí investice do nošovické továrny,“ řekl Petr Vaněk. Přestože odmítl komentovat penzijní a mzdové požadavky jihokorejských dělníků, naznačil, že protesty proti umísťování výroby do zahraničí jsou neopodstatněné.
„Přestože Hyundai expanduje a staví záv o d y v zahraničí, tak neklesá objem výroby umístěné v Koreji,“ řekl Vaněk.
Hyundai Motor plánuje investovat celkem 31 miliard korun do výstavby továrny, která má v ČR vyrábět dva modely - Hyundai i30 a zatím blíže nespecifikované víceúčelové vozidlo. Zatím automobilka prostavěla přibližně tři miliardy korun a zbytek investice je určen hlavně na technologické vybavení.
„V současné době zaměstnáváme asi tři sta lidí a žádné odbory nemáme,“ řekl Vaněk. Ani v budoucnu se ale česká odnož Hyundai stávek neobává. Úroveň platů v současné době firma nechce zveřejnit, ale podle Vaňka bude automobilka poskytovat dělníkům řadu benefitů a zaměstnaneckých výhod, jako je příspěvek na dopravu, životní pojištění nebo zvýhodněné hypotéky.
„Přestože Hyundai expanduje a staví záv o d y v zahraničí, tak neklesá objem výroby umístěné v Koreji,“ řekl Vaněk.
Hyundai Motor plánuje investovat celkem 31 miliard korun do výstavby továrny, která má v ČR vyrábět dva modely - Hyundai i30 a zatím blíže nespecifikované víceúčelové vozidlo. Zatím automobilka prostavěla přibližně tři miliardy korun a zbytek investice je určen hlavně na technologické vybavení.
„V současné době zaměstnáváme asi tři sta lidí a žádné odbory nemáme,“ řekl Vaněk. Ani v budoucnu se ale česká odnož Hyundai stávek neobává. Úroveň platů v současné době firma nechce zveřejnit, ale podle Vaňka bude automobilka poskytovat dělníkům řadu benefitů a zaměstnaneckých výhod, jako je příspěvek na dopravu, životní pojištění nebo zvýhodněné hypotéky.