Právě na tento způsob tankování vsadila společnost W.A.G. minerální paliva. Projekt bezobslužných čerpacích stanic dostal jméno Tank & Go a jeho provozovatel očekává na českém motoristickém trhu o tuto novinku velký zájem.
„Naše společnost se snaží o moderní pojetí čerpací stanice jako takové. Parametry, které jsou v západních zemích běžným standardem, hodláme převést i do České republiky a dále je zdokonalovat,“ říká Martin Voháňka, generální ředitel a předseda představenstva společnosti W.A.G. minerální paliva.
Čerpací stanice na podobném principu se podle mluvčího projektu Tank & Go Karla Křivana osvědčily například v sousedním Německu nebo ve Švýcarsku, kde je více než šedesát procent z celkových 4280 čerpacích stanic plně automatických.
Srdcem čerpací stanice je takzvaný tankomat, který je funkčně i vzhledově podobný klasickému bankomatu. Člověk do něho jednoduše vloží svou kartu, zadá PIN a volbu příslušného jazyka. Poté si zvolí částku, za kterou chce natankovat, a může začít čerpat benzin nebo naftu do auta až do výše stanoveného finančního limitu.
„Naše společnost se snaží o moderní pojetí čerpací stanice jako takové. Parametry, které jsou v západních zemích běžným standardem, hodláme převést i do České republiky a dále je zdokonalovat,“ říká Martin Voháňka, generální ředitel a předseda představenstva společnosti W.A.G. minerální paliva.
Čerpací stanice na podobném principu se podle mluvčího projektu Tank & Go Karla Křivana osvědčily například v sousedním Německu nebo ve Švýcarsku, kde je více než šedesát procent z celkových 4280 čerpacích stanic plně automatických.
Srdcem čerpací stanice je takzvaný tankomat, který je funkčně i vzhledově podobný klasickému bankomatu. Člověk do něho jednoduše vloží svou kartu, zadá PIN a volbu příslušného jazyka. Poté si zvolí částku, za kterou chce natankovat, a může začít čerpat benzin nebo naftu do auta až do výše stanoveného finančního limitu.
Další podrobnosti si přečtěte v pátečním vydání deníku |