Pro otevírání poboček v obchodních centrech mluví fakt, že na především víkendové nakupování pod jednou střechou vyráží stále více Čechů. Ti sice většinou míří do hypermarketů s potravinami nebo obchodů s oblečením, často se však také snaží využít v maximální míře i nabízené služby.
„Pobočky v nákupních centrech mají velkou výhodu v tom, že nás tu mohou najít i naši noví potenciální zákazníci,“ uvedla Eva Chaloupková, mluvčí GE Money Bank. Banky lákají Čechy hlavně na dlouhou otevírací dobu, která se nemění ani o víkendu. Například pobočka České spořitelny v ostravském Shopping Parku je otevřena denně od deseti ráno do osmi večer. Roli podle bank hraje také dobrá dopravní dostupnost nákupních center.
Klienti ale většinou využívají transakčního bankovnictví, kdy vybírají a vkládají peníze na své účty nebo si mění peníze za valuty. Zájem je ale i o další produkty. „Stále oblíbenější je hlavně vyřizování úvěrů nebo kreditních karet,“ dodala Plachá.
Finanční služby tak mohou Češi využívat ve více než dvaceti pobočkách peněžních ústavů, které jsou umístěny v obchodních centrech. A jejich počet stále roste. Například GE Money Bank má pět poboček a Raiffeisenbank fúzující s eBankou má v obchodních centrech šest poboček. Česká spořitelna jich provozuje sedm. „Jelikož jsme s finančními výsledky poboček v hypermarketech spokojeni, uvažujeme o dalším rozšiřování,“ konstatovala Plachá
Komerční banka nyní provozuje pět poboček. „Plánujeme otevřít zhruba dalších dvacet až třicet se sobotním provozem,“ uvedla Zuzka Čepelková z Komerční banky. Nové pobočky bude otevírat i HVB Bank, která se pátého listopadu sloučí s Živnostenskou bankou, a vytvoří tak společný bankovní dům UniCredit Bank. „Do konce roku otevřeme naši druhou pobočku v Brně,“ informoval mluvčí obou bank Tomáš Pavlík.
Zástupci bank se shodují, že pobočky v hypermarketech mají velkou budoucnost. „Ve všech regionech jsou tyto pobočky úspěšné,“ konstatovala Chaloupková.
„Pobočky v nákupních centrech mají velkou výhodu v tom, že nás tu mohou najít i naši noví potenciální zákazníci,“ uvedla Eva Chaloupková, mluvčí GE Money Bank. Banky lákají Čechy hlavně na dlouhou otevírací dobu, která se nemění ani o víkendu. Například pobočka České spořitelny v ostravském Shopping Parku je otevřena denně od deseti ráno do osmi večer. Roli podle bank hraje také dobrá dopravní dostupnost nákupních center.
Klienti ale většinou využívají transakčního bankovnictví, kdy vybírají a vkládají peníze na své účty nebo si mění peníze za valuty. Zájem je ale i o další produkty. „Stále oblíbenější je hlavně vyřizování úvěrů nebo kreditních karet,“ dodala Plachá.
Finanční služby tak mohou Češi využívat ve více než dvaceti pobočkách peněžních ústavů, které jsou umístěny v obchodních centrech. A jejich počet stále roste. Například GE Money Bank má pět poboček a Raiffeisenbank fúzující s eBankou má v obchodních centrech šest poboček. Česká spořitelna jich provozuje sedm. „Jelikož jsme s finančními výsledky poboček v hypermarketech spokojeni, uvažujeme o dalším rozšiřování,“ konstatovala Plachá
Komerční banka nyní provozuje pět poboček. „Plánujeme otevřít zhruba dalších dvacet až třicet se sobotním provozem,“ uvedla Zuzka Čepelková z Komerční banky. Nové pobočky bude otevírat i HVB Bank, která se pátého listopadu sloučí s Živnostenskou bankou, a vytvoří tak společný bankovní dům UniCredit Bank. „Do konce roku otevřeme naši druhou pobočku v Brně,“ informoval mluvčí obou bank Tomáš Pavlík.
Zástupci bank se shodují, že pobočky v hypermarketech mají velkou budoucnost. „Ve všech regionech jsou tyto pobočky úspěšné,“ konstatovala Chaloupková.