„Máme zde 45 vozů, převážně Octavie a také Roomstery. Přímo na stadionech jsou pak vystaveny celkem čtyři bílé Superby,“ uvedl mluvčí mladoboleslavské automobilky Jaroslav Černý. Jelikož Škoda Auto nemá v severní Americe zastoupení, musela všechna auta dovézt do Kanady lodí a na provoz svých vozů v průběhu hokejového turnaje získat speciální povolení kanadských úřadů. Škodovky v kanadských ulicích tak jezdí s českými poznávacími značkami.
Hokejové mistrovství světa představuje spolu s cyklistickými závody Tour de France či Giro d'Italia dominantní sponzorskou aktivitu Škody Auto. Oproti běžným zvyklostem však mladoboleslavská automobilka nevyužije turnaje v Kanadě k předvedení svých vozů co nejširší veřejnosti. „Na rozdíl od šampionátů v Evropě tentokrát nebudeme provádět prezentace ani testovací jízdy,“ potvrdil Černý.
Přestože je Škoda Auto nejvýznamnějším českým exportérem a vozy vyváží i do Číny, na americký trh podle vyjádření Černého vstoupit nehodlá. „Značka Škoda není v Americe známá a investice do posílení jejího image na tak obrovském trhu, jako je ten americký, by musely být nebývale vysoké,“ vysvětlil Černý.
Hokejové mistrovství světa představuje spolu s cyklistickými závody Tour de France či Giro d'Italia dominantní sponzorskou aktivitu Škody Auto. Oproti běžným zvyklostem však mladoboleslavská automobilka nevyužije turnaje v Kanadě k předvedení svých vozů co nejširší veřejnosti. „Na rozdíl od šampionátů v Evropě tentokrát nebudeme provádět prezentace ani testovací jízdy,“ potvrdil Černý.
Přestože je Škoda Auto nejvýznamnějším českým exportérem a vozy vyváží i do Číny, na americký trh podle vyjádření Černého vstoupit nehodlá. „Značka Škoda není v Americe známá a investice do posílení jejího image na tak obrovském trhu, jako je ten americký, by musely být nebývale vysoké,“ vysvětlil Černý.
Další podrobnosti si přečtěte v úterním vydání deníku |