Lidovky.cz

Internetová reklama roste i v krizi

Ekonomika

  15:31
PRAHA - Domácí zadavatelé za reklamu na internetu loni zaplatili pět miliard korun. V letošním roce provozovatelé internetových médií odhadují další více než čtvrtinový nárůst. Podle Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) tak podíl internetu loni zaujímal téměř desetinu celkových investic do reklamy a v Česku mu patří třetí místo za televizí a tiskem.

Internetová reklama foto: ČTK

"Z průzkumu jasně vyplývá, jak silně se postavení internetu proměnilo. Jeho význam už přesahuje většinu tradičních mediatypů," uvedl předseda SPIR Ján Simkanič. Vzhledem k současné krizi ve všech odvětvích lze navíc podle sdružení považovat odhadovaný nárůst za jednu z prvních pozitivních zpráv pro tuzemské inzerenty.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.