Lidovky.cz

Vyhráli Zloději aut, Marx a Lenin

Ekonomika

  14:03
PRAHA - V letošním ročníku soutěže reklamních prací Louskáček byla hlavní cena Grand Prix udělena práci "Zloději" od agentury MARK BBDO. Zlatou medaili obdržely mimo jiné reklama "Muzeum komunismu" od společnosti YR Praha v kategorii tištěné reklamy a "Ztraceno v překladu" od společnosti Leagas Delaney Praha v kategorii rozhlasové reklamy.

Zlatou medaili v kategorii Print vyhrála společnost Young & Rubicam Prague foto: Young & Rubicam Prague, Czech Republic

Cena Klient roku byla udělena společnosti Wrigley. Ocenění Zlatý ohníček, udělované každoročně za osobní přínos české reklamě, obdržel Jakub Kohák.

Celkový vítěz soutěžě Louskáček 2008

Kohák je režisérem televizních reklam pro značky Kofola, Kooperativa, Pepsi, Chevrolet, Nadace Terezy Maxové a další firmy. Jeho reklamy byly oceněny na festivalech Golden Drum v Portoroži, Epica a dalších. Na festivalu v Cannes byl prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors. Je držitelem ceny Anděl za nejlepší český videoklip.

V letošním ročníku bylo do soutěže přihlášeno celkem 381 prací a 50 přihlašovatelů. Soutěžilo se v deseti nových kategoriích, které by podle organizátorů měly lépe obsáhnout lokální reklamní trh.

Louskáček je soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá profesní Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.