Cena Klient roku byla udělena společnosti Wrigley. Ocenění Zlatý ohníček, udělované každoročně za osobní přínos české reklamě, obdržel Jakub Kohák.
Celkový vítěz soutěžě Louskáček 2008
Kohák je režisérem televizních reklam pro značky Kofola, Kooperativa, Pepsi, Chevrolet, Nadace Terezy Maxové a další firmy. Jeho reklamy byly oceněny na festivalech Golden Drum v Portoroži, Epica a dalších. Na festivalu v Cannes byl prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors. Je držitelem ceny Anděl za nejlepší český videoklip.
V letošním ročníku bylo do soutěže přihlášeno celkem 381 prací a 50 přihlašovatelů. Soutěžilo se v deseti nových kategoriích, které by podle organizátorů měly lépe obsáhnout lokální reklamní trh.
Louskáček je soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá profesní Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.