Podle průzkumu na tržištích více nakupují muži, naopak do obchodních domů více chodí za nákupy ženy. Výzkum také ukázal, že na tržištích nakupují především starší generace.
Téměř pětina dotázaných oblečení většinou nakupuje ve specializovaných obchodech. Supermarkety a hypermarkety využívá 12 procent respondentů. V buticích oblečení nakupuje téměř sedm procent lidí, ve značkových prodejnách 5 procent lidí a v secondhandech 3,4 procenta.
Dražšímu, ale kvalitnějšímu oblečení podle průzkumu dává přednost téměř polovina respondentů. Takové oblečení určitě koupí 12 procent lidí. Spíše takové oblečení pak koupí téměř třetina respondentů. Naopak 27 procent dotázaných uvedlo, že by takové oblečení nekoupilo.
Sběr dat pro výzkum se uskutečnil od letošního ledna do června na vzorku 7527 respondentů ve věku od 12 do 79 let. Dotazovaní byli vybíráni metodou náhodného stratifikovaného výběru.