Lidovky.cz

Jsou v první třídě letušky nahoře bez? A kolik piv můžu vzít na palubu?

Ekonomika

  13:27
PRAHA - Lidé na dovolenou vyráží nejen za odpočinkem, ale také pro získání neuvěřitelných zážitků. Ty ale zažívají na telefonní lince i při emailové komunikaci samotní prodejci zájezdů. O ty nejvtipnější se podělila cestovní agentura Invia.cz.

Kalendář aerolinek Comet Air. foto: Reprofoto

Jako každý rok se obvykle týkají reklamací pobytu, manželek, piva či neznalosti cizích jazyků. Operátoři tak řeší požadavek na jednosměrnou letenku pro manželku na dovolenou či dotazy na povolené množství piva v příručním zavazadle.

Klienti požadují také odlety z malých moravských měst či výhled z plážového hotelu na Eiffelovu věž. Některým je obtížné vysvětlit, že na 24letého syna již nelze uplatnit slevu na dítě.

ČTĚTE TAKÉ:

Ve snaze získat od cestovní kanceláře odškodné za zkaženou dovolenou někteří jedinci předkládají šváby v krabičce od sirek jako důkaz či počítají celé odpoledne auta, která kolem hotelu projedou.

  • "Můžete mi prosím pomoci najít spoj do Osla? Volám, protože nemám e-mail a ani ho neumím používat. Zároveň si nemůžu letenku rezervovat on-line, protože se bojím, abych něco nepopletla. Ještě sice neznám termín, ale potřebuju letět přímo. Bojím se totiž letět s přestupem, protože se nedomluvím. Samozřejmě nechci letět z Vídně, protože nevím, jak bych se tam dostala. Chci tedy lety pouze z Prahy, protože tam snad trefím." (Telefonický dotaz, tazatelka je ročník 1984)
  • "Prosím, můžete nám poslat e-mail s pokyny k odletu znovu. Manželka totiž byla minulý týden v zahraničí, proto jí e-mail nemohl přijít."
  • "Dobrý den, prosím můžete nám zajistit odlet i z kteréhokoliv jiného města v Moravskoslezském kraji?"
  • Klient: "Dobrý den, prosím, můžete mi e-mailem zaslat nabídku pobytů u moře. Podmínkou je ubytování přímo na pláži s all inclusive a v pokoji s výhledem na Eiffelovu věž." Operátor: "Velice rádi vám zašleme nabídku all inclusive zájezdů v hotelech přímo na pláži. Bohužel vyhlídku na Eiffelovu věž není možné zajistit, protože se nachází dvě stovky kilometrů od nejbližšího pobřeží." Klient: "V tom případě se obrátím na konkurenční cestovní kancelář. Věřím, že mému požadavku vyhoví. Známá byla takto ubytovaná v minulém roce a byla velice spokojená."
  • "Dobrý den, rád bych objednal pobyt v Thajsku pro dvě osoby, pro manželku rezervujte prosím jen jednosměrnou letenku. Děkuji!"
  • "O letenky v první třídě nemáme zájem. Vzhledem k tomu, že je rozdíl v ceně asi 20 tisíc korun, tak tam budou asi letušky nahoře bez. A to by asi manželka neskousla."
  • "Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, kolik plechovek piva si můžu vzít s sebou do příručního zavazadla na palubu?"
  • Klient: "Dobrý den, rádi bychom využili slevu na dítě. Složení osob bude dva dospělí a jedno dítě." Operátor: "Samozřejmě a jak staré je vaše dítě?" Klient: "Je mu 24 let."
  • Reakce v dotazníku spokojenosti s dovolenou: "Vše bylo OK, kazila to jen skutečnost, že jsem tam byl s manželkou!"
  • "S čistotou v hotelu jsme nebyli spokojeni. Máme k dispozici švába, kterého jsme chytili do krabičky od sirek. Můžeme ho zanést na pobočku jako důkaz."
  • "Hotel stál přímo u hlavní třídy a kvůli hluku z aut nebylo možné usnout. Jako doklad vysokého dopravního provozu přikládám statistiku průjezdu automobilů. V časovém rozmezí pěti hodin (od 12:00 do 5:00) projelo kolem hotelu 433 automobilů."
  • "Požaduji náhradu za ukradené brýle. Jako důkaz krádeže vám zasílám své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi, na druhé fotce mi již chybí!"
Autoři: ,
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.