Aerolinky uvedly, že závada spočívala v „síťovém připojení“. S obdobným problémem se tato letecká společnost potýkala 2. června, kdy letouny United Airlines rovněž nesměly po přechodnou dobu startovat.
Obchodování na newyorské burze bylo přerušeno. Mohou za to technické problémy |
„Čelili jsme komplikacím se síťovým připojením,“ uvedla letecká společnost na Twitteru. V prohlášení se aerolinky omluvily cestujícím a uvedly, že si lidé mohou své lety přes web společnosti přehlásit na jiný termín.
BBC připomněla, že United Airlines čelila technickým problémům v posledních měsících opakovaně. Například v únoru společnost zrušila stovky rezervací na transatlantické lety, které si zákazníci díky softwarové chybě zakoupili mimořádně levně. Například let v první třídě přišel na sto dolarů (2700 korun). Společnost k tomu uvedla, že za chybu je odpovědná dodavatelská firma, proto uskutečněné nákupy letenek ruší, což rozladilo mnoho zákazníků.
V dubnu musela United Airlines lety svých strojů podobně jako dnes rovněž zastavit. Důvodem tehdy byly potíže s iPady, které piloti používají k letovému plánování.