Diskuze
U každého zúžení na D1 budou radary. Řidiči ohrožují dělníky na stavbě
Děkujeme za pochopení.
pokud někdo ohrožuje dělníky na stavbě, tak je to ten, kdo zanedbal ohrazení jízdního pruhu.
Přeloženo z politického sh*tspeaku: Ťok našel místo kde je potenciál vybrat pokuty. Takže si spřátelená firma nainstaluje "informativní radar", který nasbírá data a zjistí, že ekonomicky nejvýhodnější poloha je u první značky omezující rychlost na 80 km/h. Úsekový radar se nevyplatí, protože v průměru na celém x kliometrovém zúžení pojede vyšší rychlistí zanedbatelné množství řidičů. Výsledek bude, že si provozovatel radaru namastí kapsu na řidičích jedoucích kolem 90 km/h na začátku zúžení (složenkou se dá vybrat pokuta za překročení rychlosti do 49 km/h mimo obec, proto tvrdí, že se tam běžně jezdí 130 km/h). Mimochodem už se nějakému dělníkovi něco stalo? Pokud ne, tak alespoň kolik ohrožení bylo způsobeno opravdu díky rychlosti a nikoliv nepozornosti řidičů (telefonoval, jedl svačinu atp.)?
L. Nábělek
Nevěřím, že by se řešilo, když někdo pojede 85km/h. Ten, kdo to prohulí 130 si zaslouží tučnou pokutu.
Radary by se mohly zaměřit i na rychlost stavbařů (opravářů) na místech zúžení, aby náhodou nepřekročili rychlost výstavby ( opravy). Určitě by se hodily i fotopasti, protože výskyt stavbařů (opravářů) je dost mizerný.
J. Prečuch
Zajímavé. Na přejezdu ve Studénce se jezdí na červenou se zvukoým znamením bez pokut , a pokud se někdo v opuštěném místě bez provozu dovolí jet víc než oněch osmdesát budu zvědav... Věřím tomu že nikdo nechce dělníky ohrožovat, pokud ano je to méně inteligentní jedinec. Ale zároveň ve směrově oddělené části dálnice bez provozu nevidím tu sílu přestupku v jízdě 10-15 km nad limit. Budu zvědav jak to bude v praxi , zda postup PČR zachytí ty "mizery" nebo spíše chudáky co náhodou pojedou o pár km rychleji.