Diskuze
V Česku jsou čtyři miliony aut
Děkujeme za pochopení.
Optimista.
Zadne obavy. Cena benzinu zacne velmi brzo jit drasticky nahoru.
Nejvetsi chyba by byla ted v Cesku omezovat spoje hromadne dopravy. Ve mestech by se melo razne zrusit parkovani na chodnicich. Povinne prisne rocni technicke kontroly by rychle zbavily silnice nebezpecnych nebo kouricich polovraku. Pro ty kteri potrebuji auto jen na nakupy nebo do hospody musi byt lacinejsi si vzit taxika !
Take denni chozeni pesky pomaha zdravi.
Jindra
Re: Zadne obavy. Cena benzinu zacne velmi brzo jit drasticky nahoru.
He he, pokud to zaplatíš tak klidně. Technická za 2 roky úplně stačí. Ty vraky co tu jezdí jí prošly a po roce by prošly taky. Kámoši si pomůžou a úplatek taky. Já mám třeba pár motorek po rekonstrukci v super stavu, najezdím s nimi tak 300 km ročně a musím na technickou taky každý 2 roky. Po 600 km je to úplná kravina.
Dan
zvysit smesne nizke povinne ruceni
ono by stacilo trochu zvysit cenu za povinne ruceni, ktera je oproti jinym statum evropy smesne nizka.... a ubylo by
kvik
Vrakoviste Cesko - prumerne stari vraku
http://www.novinky.cz/auto/v-cr-je-40-procent-automobilu-starsich-patnacti-let_118508_ui6ji.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.novinky.cz/auto/v-cr-je-40-procent-automobilu-starsich-patnacti-let_118508_ui6ji.html
kvik
Re: Vrakoviste Cesko - prumerne stari vraku
vyjimam:
9.7. 2007 10:58 - 11:31 Aktualizováno
Pokud se srovnají čísla na konci roku 2001 a 2006, je vidět, že vozový park v ČR moc neomládl. Zatímco v roce 2001 bylo na českých silnicích registrováno 3 523 577 osobních automobilů o průměrném stáří 13,61 roku (přitom 1 398 187 ks bylo ve stáří více než 15 let), v roce 2006 byla situace ještě o kousek žalostnější.
ferdinand
cesko je nevskusne vrakoviste plne skodovek, ziguliku a hnusnych lidi-tohle neni ani v Rumunsku
cesi jsou povl bez kultury. Auta ze 4mega- 3,5 mega jsou vrakyy.... Nejlepsi jsou ty vidlacci co maji Ford Sierra 2.0 r.v. 1988 a pod tim hrde napis CESKA REPUBLIKA fuj teixel
Dan
Re: cesko je nevskusne vrakoviste plne skodovek, ziguliku a hnusnych lidi-tohle neni ani v Rumunsku
jestli je tu nekdo povl, tak je to tvoje matka, ze vyprdla takovyho kretena jako jsi ty
lada2
kral dobre?
Krali8 Dobre, kdo do tebe ty hovadiny nakecal? Vis ty vubec ze USA financne dava nejvice penez na svete pro chude. Co ty davas? Kromne tvych hloupych poznamek?
Andersen
neni auto jako auto
Z tech 4 millionu aut je 25 % vraku , ktere by v zapadni Evrope nepustili na silnici.
jurek z Polska
A w Polsce....
65% aut ma więcej jak 10lat (szrot z Nimiec, Holandii ,Austri etc)
25% aut w miare nowych kupionych na kredyt jest faktycznie własnością banku
10% to auta lususowe pow,100 tys ZLP( 700 tys Kć)
Hroza.
Martin
Chodit pěšky a jezdit na kole nejde
Chodit pěšky a jezdit na kole nejde, protože absolutní přenost má automobilová doprava. Chodníky jsou přecpané, protože 1/2 - 2/3 jsou zabrané stojícími auty, semafory jsou nastaveny s ohledem na auta a cyklista je považován za obtížný hmyz. A do toho všeho nějaká pitomá komise napíše, že lidi moc jezdí auty. Tak ať si to dop*dele zkusí nejezdit autem.
cipísek
Re: Chodit pěšky a jezdit na kole nejde
Když jsme u těch chodníků - po kolika si to frčí beztrestně cyklisti a tváří se jako by to bylo v pořádku ?
chudý Maxx
Mám stále Š120L ...
kdybych se dostal do USA na popeláře nebo metaře, hravě bych si tam za 2 roky vydělal na ojetého Dodge a koupil bych si úplně nové sluneční brýle a pravé americké Addidasky.
V
Re: Mám stále Š120L ...
Adolf "Adi" Dassler => koupíš si pravé Německé Adidasky... ;o)
Král Dobře
Jen
nedělní vydání listu New York Times sežere 75 000 (sedmdesát pět tisíc!!!) vzrostlých stromů. Jen jediný den!!! A co miliony aut v USA? Nemám možnost sehnat všechny informace, ale konec světa nejvíce přibližuje americká rozmařilost.
sfo pepe
Re: Jen
3/4 novinoveho papiru v US musi byt z recyklovaneho papiru. Zbytek se vyrabi z odpadoveho dreva. Z 10 svetovych mest z nejnecistejsim ovzdusim je 8 v Aziji. A v Cesku? Smrdici Avie a Karvinska oblast tomu Stredoevropskemu ovzdusi moc neprospeji.